Monday, July 7, 2008

THE BACHELORETTE


JERRY, JEN, JOHN

Aku mencoret entry ni lepas habis tengok citer realiti TV The Bachelorette kisah sorang pompuan namanya Jen (dulu pernah masuk The Bachelor, tapi hubungannya dgn lelaki yg dipilih kandas) pastu masuk plak The Bachelorette ni..kali ni dia kena pilih sorang daripada 25 lelaki..tapi arini dah episod 2nd last..dia dah tolak lamaran si John Paul yg perfect di mata family Jen n member2nya..tp last episod next week dia akan terima atau tidak lamaran Jerry yg selalu berbeza pendapat dgnnya dan terlalu berhati - hati dgn perasaan..aku dah tau jawapannya hahaha!!! bg yg tak tahu pilihan Jen, tunggulah entry aku nanti..gitulah berakhirnya pencarian si Jen..tapi kalau aku, aku pilih Jerry beb! dah la kacak, romantik dan berseni sgt dlm meluahkan kata cinta dan melayan pompuan..bestnya..mmg sesuailah dgn kerjanya sebagai pengarah galeri seni lukisan kat LA,USA..aku suka dgn dialog - dialog si Jerry ni..CAIR!!

OH JERRY!!!

"...saya tahu sukar untuk saya memenangi cinta awak tapi saya sedar kalau terlalu mudah untuk saya meraih cinta ini, mungkin saya tidak menghargainya pada masa akan datang..."

"...KECEWA ADALAH CABANG KEKEJAMAN CINTA..."
( aku memang sokong statement ni )

1 comment:

Marian Awor said...

Mak aiii...ingatkan aku sorang aje yang minat abis kat program the Bachelorette ni...rupanya kau juga. Lagi satu, ingatkan aku sorang yangh suka si Jerry ni...kau juga....kata orang tua, kalau u selalu tengok gambar lelaki tu, nescaya, jodoh u nanti cama tulah...lebih kurang je...!! kut-kut, lelaki Malaysia banyak kacak!! he..he... aku pun lebih kurang same je...boyfriend, orang putih... jangan mare adinda..