Tuesday, January 4, 2011

ALAHAI RINDU...

Aku x tahu kenapa lately aku rindukan seseorang..aku takut kehilangannya apatah lg jauh darinya..semakin jauh aku pergi maka semakin menebal rasa rindu pada dia..alahai rindu..kenapa kau datang setiap masa dan ketika..saat aku perlu menjauhkan diri dari nya..saat hatinya bukan milikku, saat dia x mungkin aku miliki sampai bila2..aku dah mula rasa kini aku berjalan x cecah ke bumi, berselindung balik bayang2 sendiri demi menghapuskan rasa cinta padanya..terasa begitu hina saat meletakkan diri sebagai pengemis cinta, aku benci dan x mahu jd begini tp naluri sayang ini datang tiba2 wlu aku lelah menepisnya..



Tolonglah aku Tuhan..aku sentiasa gagal mencari erti sebuah cinta..apatah lagi menagih cinta tidak wujud antara dia dan diriku..aku benci rasa rindu dan sayang yg ada dlm hati aku..lebih berat lg aku benci dgn diri sendiri kerana sentiasa membuka pintu hati meletakkan wajah dan senyumnya mengisi kekosongan yang ada padaku..kalau derita merinduimu ini akhirnya bahagia, aku pilih derita..yakinlah sayang!

1 comment:

Nizam Awang Brahim said...

Dekat disayang2 jauh dirindu2.Selagi bername manusia perasaan itu akan sentiase ade.