Thursday, June 26, 2008

TIDAKKK!!!!!

0630am; bangun pagi dan termenung atas tilam..fikir dan berfikir..

TIDAKKKK!!!!!! bagaimanalah kalau apa yang aku mimpikan jadi kenyataan...takutnya...Tido tadi aku mimpi berkahwin dengan lelaki yang aku baru kenali..macam tak percaya..takkanlah dengan dia..memang kecoh yang amat sangatlah kalau jadi kenyataan..kemungkinan jodoh tu ada, tapi setakat ni takder langsung, tobat cakap memang takder dalam fikiran langsung berjodoh dengan dia..takpelah..aku ikuti perkembangannya lepas ini..aku rasa sebelum tido tadi bayangkan orang lain tapi ngape plak dia ni tersengih - sengih muncul dalam mimpi aku..DUZZZ!!

0700am; fikir dan termenung lagi..errrr..tak mungkinlah..mimpi mainan tido kot, harap2 la!

0730am; ALAMAK!!! dah 7 setengah, aku dah lewat nak pegi kejer! mandi tak lagi! cepat2 lah
pegi mandi...alamak ..alamak..

5 comments:

COWENG ANAK PILAH said...

Amboi ko ati!!! kalau sebelum tido ko dah buat sembahyang Istiqarah, kiranya itulah pilihan ko..he..he..tapi kalau tak, kak ju fikir, kena buka buku hikayah tu..
Rasa2nya jodoh dah hampir lah tu ati..ehem..ehem..nanti jangan lupa hantar jemputan pada kak ju...
Pantu buat Ati...

Hendak ku rentas laut yang dalam
sayang sampan hilang pendayung
mimpi lena ku semakin suram
namun harapan tak pernah hilang

Haffiz 696 said...

woi!!!ckp org jiwang!!ko tuh pagi2 butee dah angau tak tentu pasal!komfem ko tak semayang suboh kan!!???abih dah temenong smpai pkul 730 pagi.subuh kejadah!!!ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahah!!!!!!

anakayahku said...

mu ni mimpi sapelah...jgn mimpi jantan opis aku doh ler..ngeri!!!

Marian Awor said...

Ti, kata orang tua, orang yang kita kenal tulah jadi suami kau kelak. Betul, jangan tak caya. Mesti kau kahwin dengan dia. Ahem! alamat melangkah bendullah you dari I. Aduh!!! aku mesti cepat-cepat beritahu Duncan ni!!!!!

mawarkusinar said...

Ati? Mimpi? oh, indahnyaaaa, kah, kah, kah

aku doakan kau jumpa mr right kau. Amin :)